2010. május 31., hétfő

Profilképek

Háát, ahogy sejtettem, a Mester szerint is eléggé összecsaptam a tónusrajzokat. Elmondta hogy mi volt a gigszer, és adott tippeket, hogy hogyan is kéne, de az első feladat kivételével megint neki kell ugranom, ezt a napokban megcsinálom.

De rajzolgattam amúgy. Az első kép egy indigós kép, hiszen Eszti is úgy tanult meg Rose szerint, hogy sokszor indigózott, és a kezébe égett a mozdulat :) Szóval egy vonalrajzot próbáltam meg. A Mester szerint ne indigózzak, de én csak azért is próbálkozom :)


A második Aleon (asszem Toomas?) linkje alapján az egyik tutorial végigrajzolása, ami Csubakkához képest azért már egy fokkal jobb, erre a Mester is azt mondta, hogy már egész bátor vagyok.


A harmadik szintén egy tutorial, a Mester adta hogy ha mindenképpen kariképeket akarok rajzolni, akkor itt van néhány segítség, nekem ez tűnt a legjobbnak, ezért nekiestem. Hát ahhoz képest, hogy milyen béna voltam az elején, szerintem ez egész jó magamhoz képest, bár olyan, mintha egy svéd dokkmunkás csajnak kitörték volna az állkapcsát :P


Na ennyi, ne kíméljetek :)

2 megjegyzés:

  1. Az indigózás nem feltétlenül rossz. A másolás biztosan nagyon jó gyakorlat :D A lényeg mindkettőnél ugyan az. Arra jó hogy megtanulod kezelni a ceruzát, és valamennyire leszoktat a szőrözésről.

    Az utolsó rajz szépen sikerült. Nagyon nagy a szája, az tény de egyébként ígéretesen néz ki. Arra figyelj még, hogy a szem egyik oldala soha nincs följebb mint a másik oldala. (Még ha ázsiai embert is rajzolsz, a szemhéj formája más, de igazából ott is egy vonalon helyezkedik el mind a két szem két vége)

    A második rajz sem rossz. Az arc formáján, és az arányokon még fejleszteni kell, de a bal (a lánynak a jobb) oldalán az árnyékok jól visszaadják az arc formáját.

    Összessítve: Szerintem nagyon jól haladsz, és jó hogy bátran kezeled a ceruzát, nem félsz az árnyékolástól. Csak így tovább ;)
    Egyébként jól tippeltél, Toomas vagyok. ^^

    VálaszTörlés